040 911 4505 info@kaikkikokee.fi

Miksi #kaikkikokee?

Avullani yritys saa keinot tavoittaa ja huomioida spesiaaliasiakkaat, ja heistä tulee yritykselle uusi asiakasryhmä ja lisää myyntiä.

Tarkoitan spesiaaliasiakkaalla pyörätuolia, rollaattoria ja muita rajoitteensa tai vammansa takia apuvälineitä, apua, huomiota tai muuta erityiskohtelua tarvitsevia ja esim. lastenrattaita tai suuria laukkuja käyttäviä asiakkaita.

Mitä myyn?

Myyn asiantuntemusta spesiaaliasiakkaiden kohtaamiseen mm. koulutuksina, luentoina ja konsulttipalveluna yritysten työntekijöille ja johdolle.

Kokemukset kuuluvat meille kaikille! Jokaisella on oikeus nauttia yritysten tarjoamista palveluelämyksistä ja osallistua niihin niin paljon kuin haluaa ja on mahdollista. Kerron ratkaisuja siihen, miten onnistumme haastavissakin olosuhteissa!

Mitä asiakas tarvitsee? Mikä spesiaaliasiakkaalle on tarpeeksi ja mikä liikaa?

Varaa ilmainen aloituskeskustelu, niin suunnitellaan yhdessä yrityksestäsi palvelun markkinajohtaja ja edelläkävijä spesiaaliasiakkaiden kohtaamisessa! 

Lupaan, että esteettömyyteen kannattaa panostaa!

Palvelut

Paina ikonia, niin kerron tarinan ja lisätietoja palvelusta.

Kohtaamiskohta:

Käytännönläheinen luento esteettömyydestä ja spesiaaliasiakkaan kohtaamisesta. 

Aidot esimerkit antavat tuoreita ajatuksia asiakaspalveluun.

Asiakasapaja:

Ohjatut työpajat ja itsearviointi asiakaspalvelusta ja asiakaslähtöisestä ajattelusta.

Oman toiminnan tarkastelu parantaa palvelun laatua!

Virikeverstas:

Voimaa ja virtaa virkistys- ja kehityspäivästä!

Yhteishenki ja #kaikkikokee-ajattelu saa palvelun kukoistamaan ja myynnin kasvamaan!

Somesopukka:

Erotu somejulkaisulla asiakaspalvelun mestariksi!

Tilaa video, fb-päivitys tai blogikirjoitus, ja tehdään yrityksestäsi somen kuumin puheenaihe!

Esteettömyyspiste:

Mitä jos vierailen haamuasiakkaana yrityksessäsi ja selvitän sen kipupisteet?

Tuplataan myyntisi tekemällä palvelusta yrityksen lyömätön kilpailuvaltti!

Kartoituskartano:

Olen koulutettu saavutettavuuskartoittaja.

Pyydä tarjous, niin kartoitan yrityksesi saavutettavuuden ja saat sertifikaatin, kartoitusraportin ja pääsyn saavutettavien yritysten listalle.

Kielikeidas:

Kieliasu kertoo yrityksen tyylistä, kuinka asiallinen,
virheetön ja huoliteltu se on.
Oikolukuohjelmiin luotetaan usein liikaa, ja virheet voivat pilata imagosi.

Hakemushaka:

Apua työolosuhteiden järjestelytuen, hissiavustuksen
tai palkkatuen anomiseen.

HAKUTAKUU: Jos hakemus hylätään, palautan maksusta puolet.

Pyydä tarjous tai lisätietoja tarvitsemistasi palveluista linkistä avautuvalla lomakkeella.

LINKEDIN
Visit Us
SOCIALICON